Iako skoro svatko od nas može napraviti svoju web-stranicu, rijetki znaju kako je napraviti idealnom i primjerenom za sadržaj koji prikazuje. Na primjer, dizajn online trgovine neće biti isti kao osobni blog, a i unutar iste kategorije web-stranica postoje razlike ovisne o temi.
U nastavku teksta saznajte što treba izbjeći pri izradi optimalne web-stranice. Važno je napomenuti da nije dovoljno koristiti predloške programa za web-dizajn već treba uložiti više truda ako želite da stranica bude uspješna.
1. Različiti fontovi
Pri izradi web-stranice treba paziti na ujednačenost – korištenjem velikog broja različitih fontova odajete dojam nedosljednosti i Vaša će web-stranica biti neuredna. Najbolje je fokusirati se na jedan ili dva fonta, s tim da unutar jednog fonta možete koristiti opciju Bold kako biste razlikovali dio teksta koji obuhvaća više sadržaja ili podkategorija.
2. Previše boja
Idealno bi bilo odabrati određenu paletu boja koje međusobno pašu – na primjer, tamnije i svijetlije nijanse neke boje ili boje koje su blizu na spektru. Time nećete narušiti ravnotežu i ujednačenost stranice, a moći ćete kategorizirati i odijeliti sadržaj.
3. Ne zaboravite na mobilne uređaje
Ogroman postotak pretraživanja odvija se putem mobilnih uređaja, a s obzirom na dimenzije ekrana, web-stranica koja je prilagođena samo stolnom računalu ili laptopu neće jednako dobro funkcionirati na mobilnom uređaju. Važno je stvoriti inačicu web-stranice za mobilne uređaje kako bi iskustvo bilo jednako kvalitetno.
4. Previše reklama
Velik broj reklama koje se pojavljuju na Vašoj web-stranici može odvući pozornost korisnika od sadržaja same stranice.

Osim toga, reklame koje koristite dizajnirajte tako da su u skladu s web-stranicom kako korisnik ne bi samo preletio pogledom preko njih automatski ih prepoznajući kao reklamu.
5. Okvir za pretraživanje
Omogućite opciju pretraživanja na svojoj web-stranici kako bi korisnik mogao brže doći do onog što ga zanima. Time osiguravate da svaki posjetilac Vaše web-stranice dobije točno ono po što je došao.
6. SEO
SEO ili optimizacija web-stranice obuhvaća niz aktivnosti kojima dovodite promet do svoje stranice pomoću poboljšanja mjesta među rezultatima pretraživanja. Ne zaboravite na ovu strategiju jer nije dovoljno samo napraviti web-stranicu i čekati da je netko otkrije.
7. Komplicirano korištenje
Pobrinite se da su tipke za odabir neke kategorije jasno vidljive te da automatski prikazuju svoje daljnje podkategorije kako bi korisnik odmah mogao vidjeti gdje se nalazi ono što traži umjesto da otvara opciju za opcijom.
8. Agresivni pop-up box
Ako se odlučite za korištenje pop-up boxa koji korisniku predlaže pretplatu na novosti o sadržaju Vaše web-stranice, organizirajte ih tako da se ne otvaraju istog trenutka kad se otvori stranica.